søndag 25. mai 2014

Kjøkenet har fått ein liten makeover

Det har skjedd litt på kjøkenet vårt i det siste. 
For det første har vi fått "nytt" kjøkenbord. Bordet stod i barndomsheimen min.
 Det er laga av Besten min og var trekvitt. Eg har oppdatert
 det med litt kvitmåling :)
Den fantastiske lampa over bordet har eg digga lenge! 
Når eg hadde sikla lenge og vel, så synast eg plutseleg at eg fortjente den. 
Etter nokre tastetrykk i ein nettbutikk, så kom postmannen med den på døra ;) 
Rart med det! Den er frå Kartell og heiter 
FLY i fargen lysgrøn.
Ha ein super kveld!

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

Audhild sa...

S T I L I G

Herlige sommerlige fargetoner!
Liiiker stilen din ;)


God Ny Uke Bjørg :)
Klem fra Audhild!

Lite hi sa...

Så herlig kjøkken du har! :D Virkeig flott med nymalt bord og ny taklampe! Liker, liker!

Stor klem fra Lite hi

Inspirasjon fra Elin sa...

Så herlige farger og kombinasjoner..
Ønsker deg en fin dag :)

neri kunst sa...

Å nydelig! Helt etter min smak det her:0)!

loftkroken sa...

Kjempefint hos deg :)
Stilig lampe :)

Lene i Annekset sa...

Syns lampa passet veldig godt inn hos deg! Du har det så koselig på kjøkkenet ditt Bjørg! :)

Unknown sa...

Du har så koselig kjøkken!!! 😊 den nye lampen passet virkelig godt inn! Og møbler med sjel, love it!! 😄 👍👍

Klem fra fargehverdag Gina

Unknown sa...

KUL lampe!!
Og så fint bord, gøy når det blir i familien:)

Related Posts with Thumbnails