onsdag 29. august 2012

Snill dame

Ein dag eg var på butikken var det ei dame som kom bort til meg. 
Ho hadde sett på bloggen min at eg liker emaljerte mugger og vaskefat. Også lurte ho på om eg ville ha ein mugge med blå kant som ho ikkje trengte lenger.
Og det ville eg sjølvsagt! :)

Eg vart kjempeglad 
og synast det var veldig snillt av ho å tenke på meg før muggen vart kasta!  
No har eg både vaskefat og mugge med blå kant.
Tusen takk! :)


Muggen har fått besøk av nokre roser
Eg synast settet passa så godt på kommoden i gangen oppe.

På veggen heng det kvitmåla rammer med sider frå gamle bøker i. 
Arbeidslampa har eg funne heime hos foreldra mine.


Ha ein super onsdag vidare!

Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Audhild sa...

Så snilt :)

Passa jo perfekt til vaskefatet!
Så koselig hos dere!
Fine detaljer!

God Torsdag!
KLEM

Unknown sa...

oj, så snillt da:)
Det er s hyggelig med slike gode mennesker ♥
Fin var den:)

VeroNot sa...

Det er jo moro da! Godt det finnes slike snille mennesker! Her er lysene tent for kvelds kos!
Ha en super kveld! klem

Brunt sukker sa...

Så snill hun var da:))
og heldige deg !
fine bilder du har bak på veggen din!
gøy med noe eget:)
klem fra Eli:)

Tove sa...

Da var du veldig heldig
Klem Tove

Posttausa sa...

Jammen har du vore heldig,desse er berre nydelege:)
Eg har også vore heldig,det har eg akkurat skreve om i eit nytt innlegg :). Fin onsdagskveld til deg:))

Underberget sa...

Det var virkelig en hyggelig overraskelse! Heldige deg:-)

Synne sa...

For en fin overraskelse! Jeg blir alltid overveldet når lesere kjenner meg igjen eller sender meg ting i posten eller på annen måte går fra å være navn på en skjerm til å få ansikter og personlighet - det er utrolig koselig, rett og slett.
For en fin krok du har satt i stand! Ha en fortsatt god uke!

Anonym sa...

Så fin! Og så utrolig hyggelig av damen :)

Fin kveld til deg :)

Related Posts with Thumbnails