onsdag 8. juni 2011

Sy-kos!

No og då dater eg symaskina mi. 
Og det er kosleg selskap. Så lenge alt går som det skal ;)


Denne gongen har den nymåla korgstolen min fått seg rund pute
Eg har og sydd matchande "hette" til eit sylteglas. Denne kan brukast både som telys og vase. Alt dette er plassert i gangen, som absolutt trengte nokre rosa fargeklattar! 
Kun nærbilder denne gongen, fordi resten av gangen
 er ikkje bloggbar! ;)



Husk Give Away her, den trekkast på søndag
 så sleng deg på då vel ;)

Ha ein super onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Alven sa...

Hei :-)

Kjempefin pute!! Liker så godt de runde :-) Flink du har vært!

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

Klem

Unknown sa...

Hei Bjørg;)
Ja, det kommer alltid noe fint ut av dine dater med symaskinen;))
Puten var knallfin, flotte farger ♥

Ha en fortsatt fin dag!

Klem line

gult hus i svingen sa...

så fint med pute og omslag til syltetøyglass, en god ide, Bjørg:)
Du har det så fint hjemme, synes jeg:)

Klem fra Trine:)

Anonym sa...

Flinke, flinke deg!♥
Den ble jo bare lekker smekker...

KLEM♥

mywoolyadventure sa...

Så flott det ble:) Den puten var virkelig fin:) Det gjør seg med litt sterke farger når alt annet er lyst:)

ELLEMELL sa...

herlige nye farger og puter på gangen da! kjekt med symaskin date!

Håper du har en bra dag!
klem ellemell

Jannes lille sted sa...

Må bare si det igjen og igjen! Du er så flink. Den puta der bare elsket jeg! Så herlige farger!!

Ha en fin kveld
Godklemmer Janne Merethe

Martilie sa...

Kjempefiiiin pute :) Veldig flott med runde "gammeldagse" puter!

Ha en super kveld..

Klem fra Tove

Tovepia sa...

Så flott den puta ble! Mulig resten av gangen er ubloggbar, men det du viser, er lekkert!!
Nyt dagene mot helg, klem fra meg;)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Du og den symaskin din altså...flinke dere er!!! Herlige farger også :)

Klem Anette

Fru Andersen sa...

Nydelig! Så fine stoffkombinasjoner:-)

Har i kveld løpt på Europris etter voksduken som du viste under! Veldig FIIIN! Takk for tips. Jeg er nok kanskje veldig lett påvirkelig, men måtte bare ha en slik, hihi!

Da den kom på bordet meldte behovet for flere pastelldetaljer seg så den voksduken blir nok dyr sånn på sikt;-)

Klem på deg!

Lindas Lille Leilighet sa...

Så nydelig puta ble! Du er jo bara kjempeflink du!:D Kjempesøte kombinasjoner ute i gangen din:) Ikke nøye da at ikke resten er bloggbar;P klem

Stine sa...

Gleder meg til å finne frem symaskinene min etterhvert også!! Den ligger nok godt pakket ned et sted i flyttekaoset der hjemme, men her inne hos deg får jeg så masse inspirasjon at jeg håper jeg finner den snart altså!! Må nok bare lempe en haug esker først... og huset er jo ikke ferdig før om et år eller så... og vi bor på hybel før det... hmmm... blir nok en stund til vi finner den er jeg redd... samler gode ideer så lenge gjør jeg da!! TAKK!

Christine sa...

Kjekt med " sy date" :) Og du e jo berre sooo flink te å kreere med maskina!!

Runde puter er so koseleg og minner litt om bestemor og gamledaga :)

Trur eg og må invistere i voksduk ;)

Klem til deg.

Related Posts with Thumbnails