onsdag 23. februar 2011

Meir "Tapetsering":)

 Det er veldig populært med tapetsering i Bloggland for tida. 
Når eg likevel var igong med kommoden, tapetserte eg ein & -bokstav med papir frå Tilda. 
Dette har eg sett blitt gjort hos blant andre Sukkertøy for Øyet
Og lettpåvirkeleg som eg er, måtte eg og prøve ;)


Dette var enkel moro,
 og det er eg stor fan av ;) Det som går fort og har stor 
effekt er best ;) Her var det klipping og liming, og vips har du 
ein mykje meir "fresh" bokstav :)


Ha ein strålande onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

23 kommentarer:

Anonym sa...

Heia på deia! :)
Er jo veldig fan av tapet selv, ser du hvis du går inn på bloggen min. Har nettopp tapetsert kommoden inni, med pip tapet :)
Pynter alltid opp, og er så fresht!
Men, over til de bokstaven. Den ble kjempestilig! Har du kjøpt den på panduru? Eller vet du om noen andre steder de selger slike billig? :)

¤Ida¤

Audhild sa...

Kjempefint :)
Elsker stilen din, søtt & friskt :)

Hulda sa...

Supert, Bjørg! Den bokstaven med tildapapir ble virkelig flott! Herlig også med den gule ramma.

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Åååå, kjempefint!!
Og den kommoden under ble bare kjempesøt! Du har så mange gode ideer Bjørg :) Og det blir så fint hos deg!

Takk for tipset ang bokstav. De selger bokstaver rimelig på Kremmerhuset nå til 29,- kr stk.

Ha en nydelig onsdag.
Klem Anita

Hegeslilleboble sa...

Den ble kjempesøt! Har gjort sånn selv jeg også, med tapet fra Blafre:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempesøtt!☺
Eg trur eg må bestille meir tapet frå inreda...☺

Ha ein herleg dag i sola☺

Klem M♥

Anette sa...

Kjempe smart!:) Fint mønster på tapeten:)

Tovepia sa...

Nydelig!Det enkle er ofte det beste, og dette ble lekkert!
Nyt dagen, klem fra meg;)

Hjemme hos meg sa...

Hallois!
Slutter ikke å imponere du ;) SUPERFIN!

Klem Anette

Smykkas sa...

Du er virkelig en tusenkunstner, og jeg synes fargevalgene dine er utrolig flotte.

Klem

Åse fra mitt lykkehus sa...

wow, har funne meg ein flott blogg her, masse inspirasjon. Har liggende en del pip tapet som bare roper på å bli brukt.

Legg meg til hos deg, var så flott hos deg.

Klem Åse

Yvonne sa...

så flotte rammer! hvor har du fått tak i de??

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)
Wooooow!Så utruleg lekkert da!
Å den lisje kommoden i innlegget nedunder..Ah!Me like:)

Har sagt det før..,DU er berre SÅ flink og kreativ!

Tusen takk for fine ord frå deg♥

Ønskar deg ein god torsdag:)

Klem frå Astrid

Caroline sa...

Så fin bokstaven ble:)Nå gav du meg en ide her,hihi;)Har liggende 2 slike bokstaver eg kjøpte for halv pris på kremmehuset...Thanks;)Klem Caroline

Mette sa...

Utrolig kreativ du Bjørg!:-)Friske farger som vanlig:-)Klem

fryd&forandring sa...

Stilig!!
Et lite spørsmål; hva betaler du for tapetprøvene fra inreda? Litt nysgjerrig siden det skal sendes over landegrensen... er et par jeg gjerne vil ha derfra!!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Fint med tapetserte bokstaver, jeg har både bokstaver og tapet men har ikke fått ordnet det enda. Ble helt distrahert av det nyyydelige teppet som ligger på sofaen din der, har du heklet selv? Utrolig skjønt. *♥*

fryd&forandring sa...

Tusen takk for opplysningene ang tapetprøvene!!

Annveig - Det lille Rom sa...

Jeg blir så inspirert av deg altså! Jeg har nesten ikke tid til å vente til immorgen med å komme meg til butikken og kjøpe tapet;) FOR EN SMART IDE!
klemmer

Gry sin lille verden sa...

Bokstaven ble virkelig en fryd for øyet :) Hærlig!

Klem

Sophie Mari sa...

Jeg bare dåner av huset ditt! Det er så koselig med masse fresh detaljer ♥ Jeg kjenner jeg blir inspirert av deg og alle dine småprosjekter!!
Ønsker deg en fin helg!
Klem fra Sophie Mari ♥

Seek for Antique sa...

KJempe stilig. men du eit spørsmål... kvar har du kjøpt dei fine sylvrammane?

Related Posts with Thumbnails