mandag 30. august 2010

Hausten er komen i hus :)

kveld har vi fyrt i ovnen for første gong på leeenge!
Eg må innrømme at det faktisk er 
veldig kosleg med haust:)


Kose seg inne med fyr på peisen og i stearinlys er herleg
Og det beste av alt er at no kan vi slutte å vente på denne sommaren,
 som egentleg aldri kom..


Hausten gjer ihverfall det den lover ;)
I speilet kan du skimte eit av våre nyaste "prosjekt", 
det same er kassa under bordet.


Home sweet home bildet på veggen
 var noko av det eg til 
bursdagen 
min :)


Eg fekk og denne vesle 
karaffelen :)


Gåva frå min kjære oppheld seg for tida på posten i Trondheim..
må seie eg blir holdt på pinebenken her ;)
Veldig spent no!

Beklager litt kornete bilder. 
Kameraet er visst ikkje komen i haustmodus endå ;)

I dag har eg vore så heldig å vinne Tovepia sin Give Away. 
Då fekk eg velge kva eg ville frå den flotte bloggbutikken hennar 
Tovebua (besøk den her!)
Så no får eg snart nokre heilt nydelege tøfler frå henne! 
Gleder meg :)


Ha ei god natt alle saman!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Kristin sa...

Juhu igjen!

Det er faktisk deilig med frisk mørk høstluft og innekos.. Lysene gjør seg så mye bedre..
Koselig med fyr på peisen også da.. mm. kjenner varmen! kLemmer

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Mye fint du har fått da :) Ja enig at det er godt med fyr på peisen igjen... Og grattis med Give away premie da :)
Klem Anette :)

Jeanette sa...

Nydelige bilder.. Kjempekozlig stemning.. Det er nok ikke lenge til det er fyr i ovnen her også, men varmepumpa gjør susen. Gleder meg til å tenne lys i mine lyshus også¨, det blir så vakkert et skinn. Den isvannfargen er nydelig;)Kanskje jeg må prøve den;)
Klem J.

Frihet sa...

mmmmmm så kos!!
Deilig med levende lys og flammer i peisen. Kos deg å nyt kvelden
klem

Mona Christin sa...

Hei Bjørg.

Herlige høstbilder. Jeg kan med vemod konstatere at sommeren er over, selvom vi har hatt strålende sol i dag. Men med 13-14 grader og vind fra nord var det ikke sommerstemning akkurat.

Fine gaver du har fått. Sånne små karafler er flotte. Små smykker. Bildet var skjønt. Håper posten er litt rask så du får gaven din. Jeg er like sprekkeferdig som deg. Tjihii...

Ha en fin tirsdag.

Klem Mona C

Martilie sa...

Gratulerer med gevinst -så kos!!

r ikke så værst med høst nei - masse tente lys, peiskos og rødvin.. Lange gode middager med venner..
Te og blader.. Masse kos i vente! :)

Nyt en vakker morgendag!

Klem fra Tove

ELLEMELL sa...

For noen vakre stemningsbilder!og godt sagt- nå slipper vi vente på sommeren som aldri kom!:) hehe!

du er heldig som vinner- får aldri napp jeg!
Ikvled skriver jeg månedsplan og planlegger høsten på avdelingen min!
koselig!
klem ellemell

Tovepia sa...

God morgen, er klar for jobb, og her inne var det koselig høststemning;)
Har et håp om høsten også jeg, og det er at vinteren lar vente på seg:D
Pakken sendes idag, klem fra meg;)

Unknown sa...

Åja, deilige høst:) Jeg tenkte på det i går kveld jeg og, at vi skulle fyrt i peisen, men har ikke ved... må kjøpe i dag:))
Herlige bilder, du har et veldig koselig hjem:)

Jeg er og veldig spent på gaven fra din kjære:)

Ha en herlig dag!

Klem Line

June sa...

Det er fantastisk herlig med høst! og så plutselig er førjulstida her, og det er jo bare det koseligste av alt!!:)
Håper du har en herlig tirsdag i vente!

Klem June

Tove sa...

Hei hei
Denne sommeren kom aldri hit heller. Dagen idag startet med å fyre på peisen. Sammen med te og levende lys er det en perfekt start på dagen. Milla er desverre syk så det blir kosedag inne idag.
Snørr og tårer renner dagen lang.
Stakkars liten...
Håper formen din er bedre
Klem Tove

Jennys fire vegger sa...

Ja, høstværet lover aldri noe det ikke kan holde, nei. Godt sagt! =)

Det første bildet var helt nydelig, så fin kasse under bordet! =) Zinkhusa var også flotte.

Veldig flott pyntet bord, karaffelen var virkelig søt.

Gratulerer med gave, tøflene ser herlige ut!
Klem Jenny

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Herlige stemningsfulle bilder.
Jeg må innrømme at det er med et trist sinn jeg ser at vi går mot høsten. Ikke heilt klar for det enda. men sånn er det.

Nydelige ting du hadde fått!
Ha en kjempefin dag!
Klemmer Janne Merethe

Minka sa...

Så så koselig ut..Jeg kjenner jeg faktisk gleder meg til høsten, det er en fin tid. Og helt sant, nå slipper vi å vente på sommeren som aldri helt kom. Og gratulerer med vel overstått, og flotte gaver. Tenker du er spent på pakken som ikke har komt enda, alltid spennende..klems..

Jatte sa...

Hei, Så ufattelig koselige bilder♥
Nydelig med fyr i peisen og alt!

Høsten er virkelig kommet ja, koselig det syns jeg - alle årstidene har sin sjarm!!♥

Ha en fin dag,
Klem Jatte♥

fryd&forandring sa...

Åja, peiskos og stearinlys, det er god stemning det!!
Vi satser på å vente enda litt til med peis-sesongen hos oss, merker godt at huset er bedre isolert men det kunne vel ikke ha vært verre enn det var, hehe!

Ha en fin siste august-dag!
Klem

Fru Andersen sa...

Å ja, er så enig med deg. Deilig og bare kose seg med høsten og ikke bry seg med at det regner og blåser.

Ser ut som om det blir skikkelig fint med de knektene i åpningen der;-)

Flotte pimpede rammer under her også!

Godt du er i form igjen , er så kjedelig å være slapp og sliten. Særlig når man har så mye man vil ha gjort;-)

Ønsker deg og dine en fin mandag videre!

Randi sa...

Ja hausten kan vera riktig så koseleg deg.
Fyr på peisen gjev jo skikkeleg god stemning.
Har ikkje byrja å fyre her enno, men gleder meg litt... ;-)
Herlege stemningsfulle bilete du har tatt.
Klems

Barbros lille verden sa...

ja, det lønner seg å ha bursdag!!
den lille karaffelen var nydelig :)
jeg har det samme bildet, fikk det til bursdagen jeg og. det er kjempeflott!
ha en fin tirsdagskveld!
her SPRUTregner det i dag, så i kveld er det bare å kose seg inne med kakao og kakerester (ja, enda!!)
klem fra barbro

Monica - Colour makes people sa...

Høsten er min favorittårstid faktisk. :) Jeg elsker å høre på knitringa fra veden, se stearinlysene blafre samt høre regnet piske mot ruta. Deilig!! :)

Related Posts with Thumbnails